poniedziałek, 20 stycznia 2014

Your Type Of Music - TAG.

Cześć!
Dosyć dawno mnie tutaj nie było, ale naprawdę był to dla mnie wyjątkowy czas i po prostu nie mogłam napisać. Dużo w moim życiu zmieniło się na lepsze i nie mogę tej spieprzyć. No, ale w końcu Śląskie zaczęło ferie! Dwa tygodnie odpoczynku, braku nauki i dłuższego spania. Zawsze wolałam mieć ferie jako ostatnia, ale teraz naprawdę bardzo dobrze, że mamy je jako pierwsi. Mam dzisiaj dla Was mój pierwszy tag. Na każdym blogu pojawiają się tagi, więc dlaczego mój miałby być gorszy?

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho'' ? 
Mam swój ulubiony gatunek, którego słucham najczęściej, ale nie skreślam innych rodzajów i również często ich słucham.

2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Rap i rock.

3. Należysz do jakiegoś fandomu ?
Nie : )

4. Ulubiona piosenkarka ? 
Najwięcej słucham Rihanny, ale w moich głośnikach często lecą też Birdy, Lana del Rey i Miley Cyrus.

5. Ulubiony piosenkarz ?
Nie mam ulubionego piosenkarza. Mam ulubionych raperów: Huczuhucz, Słoń i Pezet : >


6. Ulubiony zespół ?
Happysad, Paktofonika, T.Love, Dżem, Lemon


7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ? 
Zależy od nastroju : ]

8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Happysadu i Huczuhucza : )

9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
OSTR- Po drodze do nieba

10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Dubstepu -,-

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Kamil Bednarek

12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Lubie, nie umiem XD

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?
Rmf fm

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
4fun tv.

15.  Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Justin Bieber

16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
Gangam style, call me maybe, szukając szczęścia

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Tej samej co przyjaciele, ale zupełnie innej niż rodzice.

18.  Ulubiona piosenka-piosenki ?
-Huczuhucz 'Gdyby nie to'
-Happysad 'Łydka'
-Słoń 'Baran"
-Eminem 'Superman'
-Lemon 'Nie ufaj mi'
-Rihanna 'Stay'
-Huczuhucz 'Pauza







9 komentarzy:

  1. super post:d
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis :) też lubię ostrego :)
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pomimo tego, że tak samo jak Ty słucham głównie rocka i rapu mamy zupełnie inny gust muzyczny ;) z wymienionych przez Ciebie raperów, wokalistek, czy zespołów slucham tylko Paktofoniki ;)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. suppper tag
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag! :) tez lubię Rihanne !:D

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry tag. widzę, że nie zamykasz się w jednym gatunku skoro lubisz rap a słuchasz też Rihanny i Miley wnioskuje że ogólem muzyka rozrywkowa Cię kręci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię te same zespoły i najczęściej słucham rap'u, dużo wspólnych odpowiedzi mamy :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń