sobota, 23 marca 2013

Snow in Spring

Hejo, wiem, że dawno mnie tu nie było, ale jestem zawalona nauką. Przepraszam. Przez ten tydzień nic szczególnego się nie działo, no może oprócz pierwszego dnia wiosny i wycieczki do teatru ; ) Jak już wspomniałam o pierwszym dniu wiosny, to może się trochę o nim rozpiszę : D U nas w szkole pierwsze cztery lekcje prowadzili  uczniowie, a nauczyciele byli uczniami ; p Później były mecze nauczycieli z uczniami, rozdanie nagród dla najlepszych nauczycieli itd. Ogólnie wiosny nie było widać ; / W ostatnim poście wspomniałam też, że planuję wypad do galerii.  No i pojechałam : D Na pewno z kumpelami na shoppingu było by fajniej, ale moja mama uparła się, że chce mi coś kupić na moje zbliżające się urodziny.

Sweterek- Cubus
 Piżamka- House
 Spodnie- Terranova
 Buty- Deichmann
Kolczyki- Terranova
 Okulary- Cubus
Buty- CCC

Bluzka- Terranova
Zdjęcie z internetu, ponieważ bluzka jest w praniu ; D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz