piątek, 19 kwietnia 2013

Teaching geography.

Hej ; ]
Jak podoba się wam nowy wygląd bloga? Dla mnie jest świetny, tylko jeszcze zrobię jakieś lepsze tło i będzie idealnie ; ). Teraz oglądam moje stare filmiki z dzieciństwa. Jaka ja byłam malutka i grubiutka ; D. Takie filmiki to wspaniała rzecz. Przynajmniej mam pamiątkę na całe życie. Dzieci, które rodzą się w dzisiejszych czasach nie będą tak miały, bo ich rodzicom nie chcę się wyjąć kamery z szafki czy pójść do fotografa, aby wywołać zdjęcia -,-. Ten weekend planuję spędzić z geografią i mapą. Muszę nauczyć się gdzie leży ponad 100 miejsc na mapie milimetr do milimetra. Jakoś dam radę ; ). Zastanawiam się też czy na blogu powinny się znaleść stylizacje. Co o tym sądzicie?

A tu takie jakieś z nad morza ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz