piątek, 25 października 2013

Julia Child- Francuski szef kuchni

Heeej!
Mam dzisiaj dla was kolejną recenzję książki. Jest to coś bardziej dla osób, które uwielbiają gotować, ale inny też bardzo serdecznie zachęcam do przeczytania. Ja osobiście gotować nie lubię, a raczej nie lubiłam. Gdy przejrzałam tą książkę to miałam takie dziwne uczucie, że muszę coś ugotować. Wybrałam przepis, który nie najbardziej zainteresował, ale brakowało mi kilku składników. Następnego dnia zrobiłam to co zamierzałam. Kurczak bardzo smakował mojej rodzinie. Książka bardzo motywująca. Można w niej znaleźć wiele skomplikowanych przepisów, ale też wiele prostych, pospolitych. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Wszystko bardzo fajnie wytłumaczone, nie ma szans, że ktoś czegoś nie zrozumie : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz