niedziela, 17 listopada 2013

Brak czasu na nudę.

Cześć!
Wiem, wiem, wiem znowu nie wywiązuje się z pisania postów. Jestem na siebie bardzo zła i wiem, że muszę się zmobilizować. Wybaczycie mi? : ) Przez te 10 dni kiedy tu nic się nie pojawiło u mnie działo się wiele ciekawych rzeczy. Nie miałam czasu się nudzić, poznałam kilku ludzi, siedziałam przy książkach, wychodziłam gdzieś. Mam nadzieję, że dalej będzie tak, że nie będę mogła się nudzić, ale mam nadzieję, że znajdę przy tym tez czas na bloga, bo nie po to go zakładałam, żeby teraz wiało tutaj nudą : ) Chciałabym też zaczerpnąć od was porady. Ostatnio bardzo zainteresowałam się air maxami, ale nie wiem czy opłaca mi się je kupować. Szczerze mówiąc to kupiłabym je już bez rozważania tego pomysłu, ale tam gdzie miałam je kupić dowiedziałam się, że moja noga jest bardzo mała. Zawsze myślałam, że rozmiar 38 jak na dziewczynę jest normalny, a tu okazuje się, że nie. Te "problemy z moim rozmiarem stopy" skłoniły mnie do przemyślenia tego pomysłu. A, więc czy warto je kupić? : )






1 komentarz:

  1. ja mam i jestem bardzo zadowolona! to chyba najwygodniejsze buty jakiekolwiek miałam!
    obs za obs? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu! :D

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń