wtorek, 24 grudnia 2013

Wigila

Cześć!
Na początku posta chciałam zamieścić życzenia dla mojego kolegi Emila, który obchodził wczoraj urodziny, a ja o tym zapomniałam. Bardzo przepraszam Cię za to, że nie pamiętałam o tym dniu, ale chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego, żebyś zawsze był tak pogodny jak jesteś teraz i żeby wszystko w życiu ci się układało. Jeszcze raz bardzo Cię przepraszam. Jak wiadomo mamy dzisiaj Wigilię Bożego Narodzenia. W moim domu świętujemy dzisiaj nie tylko wigilię, ale też to, że moja mama i mój brat mają dzisiaj swoje imieniny. Wszystkiego najlepszego, kochani! Ja już czuję zapach świątecznych potraw, dosłownie przed chwilą skończyłam robić ciasteczka. Naprawdę czuję te święta! Te święta nie będą takie same jak te w zeszłych latach, bo po raz pierwszy od wielu lat spotkam się przy stole wigilijnym z całą moją rodziną! Co roku kogoś nie było, a to praca za granicą, a to choroba, więc bardzo się cieszę, że połamię się opłatkiem ze wszystkimi ważnymi dla nie osobami!


Jak już dzisiaj tak wszystkim życzę to powinnam pożyczyć i wam. A więc chciałabym wam życzyć dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności, aby te święta każdy z was spędził w rodzinnym gronie, przy pięknej choince, pod którą leży masa prezentów.
Przepraszam za jakoś zdjęcia, na którym jest choinka, ale zrobiłam to zdjęcie od razu, gdy ją ubrałam, a było to wieczorem.


3 komentarze: