niedziela, 2 lutego 2014

Day 2: Breakfast

Cześć!
Jutro niestety wracam już do szkoły. Będę miała mało ciekawe powitanie- sprawdzian z chemii. Ogólnie rzecz biorąc to jutrzejszy dzień nie zapowiada się interesująco. Zostaję jutro w szkole do 18, a w tym mam 5 godzin wf-u. Muszę zostawać po lekcjach na sks-y jeśli chcę znaleźć się w szkolnej reprezentacji koszykówki, a bardzo mi na tym zależy. Koszykówka to jest coś pięknego i było by mi bardzo przykro gdybym nie pojechała na te zawody. Dzisiaj drugi dzień mojego challengu czyli śniadanie. Jadłam dzisiaj mało ciekawe płatki z mlekiem i truskawkami, ale jak wyzwanie to wyzwanie! Może wydawać wam się dziwne, że w zimę jadłam truskawki, ale moja mama mrozi owoce latem i pote jemy je cały rok : )

Dzień 2: Śniadanie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz