poniedziałek, 8 lipca 2013

Dziękuję

Siemka!
Chciałabym wam bardzo podziękować za tyle komentarzy pod ostatnią recenzją. Jesteście kochani. Bardzo motywuje mnie to do pisania kolejnych recenzji. Jeszcze nie wiem co zrecenzuję, ale coś na pewno : ). Wakacje mijają bardzo spokojnie. Nic ciekawego się nie dzieje. Staram je sobie jakoś urozmaicać i przefarbowałam się na rudo. Kolor nie wyszedł taki,  jakiego oczekiwałam, ale nie zniechęca mnie to do próbowania nowych kolorów. W przyszłym tygodniu jadę już na obóz : ). Jestem strasznie podekscytowana i trochę się boję. To mój pierwszy wyjazd na rekolekcje, ale mam nadzieję, że będzie dobrze : >. Chciałabym się was zapytać jakie macie sposoby na zabranie wszystkich potrzebnych rzeczy i nie zostawienie niczego w domu. Bardzo przydadzą mi się wasze porady, ponieważ boję się, że znowu czegoś zapomnę.
Może nie widać tego rudego tak bardzo, ale coś się da zobaczyć : )

4 komentarze:

  1. Jaka ładna dziewczyna z Ciebie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszych otatkach :0
    Widać ten rudy. Ładnie Ci w nim :) Masz łądne oczy :)
    Obserwuję i licże na rewanż w kom i obs :)
    Pozdrawiam http://chamomileee12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze przed wyjazdem robię sobie karteczki z rzeczami które chcę zabrać ^.^
    Masz śliczne oczka <3
    Życzę ładnej pogody na obozie .!

    +zapraszam do siebie
    http://jbrazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, zwłaszcza te z czerwonymi ustami :) http://czuloscnaslowa.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń