piątek, 12 lipca 2013

Recenzja dezodorantu Playboy- Play it rock

Hejka : )
Mam dzisiaj dla was moją drugą recenzję. Będzie to recenzja dezodorantu Playboy- play it rock. Dezodorant dostałam na urodziny w zestawie z żelem do kąpieli.

Plusy:
-Jest bardzo trwały
- Nie pozostawia białych plam
-Słodki zapach
-Szybko wysycha
-Ładne opakowanie

Minusy:
-Z tego co wiem jest drogi
-Niektórym może nie spodobać się zapach
-Nie jest stworzony dla wymagających

Ocena: 8/10 

Podsumowując: Jak dla mnie bardzo dobry dezodorant. Nie wszystkim może się spodobać, ale mnie spodobał się bardzo. Warty swojej ceny. Kupiłabym go ponownie : )





2 komentarze:

  1. Miałam go już kiedyś. W ogóle bardzo lubię dezodoranty z Playboya, bo mają wspaniałe zapachy. c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    + Zapraszam na konkurs, wystarczy kliknąć to na dole.
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ogólnie ile kosztuje? Bo ja lubię takie dezodoranty :D

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń