niedziela, 18 sierpnia 2013

Barca

Siemaneczko!
Ostatnio w second handzie znalazłam przecudowną koszulkę mojej ulubionej drużyny- FC Barcelony <3. Uwielbiam ten zespół, choć czasem przegrywają to widzę ile znaczy dla nich piłka nożna. Widać, że bycie katalońskim piłkarzem nie jest dla nich zwykłym zawodem, a pasją. Byłam przeszczęśliwa, gdy zobaczyłam tę koszulkę na wieszaku. Bardzo długo szukałam już takiej koszulki, ale nie chciałam płacić za nią 200 zł. No i w końcu znalazłam tą perełkę za 5 zl! Jest to dość stara koszulka, bo na jej plecach widnieje nazwisko Larrson, ale dla mnie nie liczy się to, że nie jest to aktualny piłkarz. Grał przecież w najwspanialszym klubie na świecie, więc musi być cudowny. Jestem bardzo szczęśliwa. Nawiązując do recenzji maseczki, która juz powinna być. Nie pojawiła się, gdyż akcja zaczyna się dopiero jutro, co przeoczyłam.



Teraz widzę ile koszulka z lumpeksu może sprawić radości : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz