sobota, 21 września 2013

Avon, Planet Spa, Dead Sea Minerals, Facial Mud Mask (Maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego)

Cześć!
W końcu powoli zdrowieje. Zaczynam już normalnie jeść i już nie wymiotuję. Oby tylko tak było dalej, bo w zeszłym tygodniu też się już lepiej czułam, a potem się znowu zaczęło. Trzymajcie kciuki, żeby był to już koniec tej męczarni : ). Przechodząc do tematu notki to mam dla was dzisiaj kolejny post z serii szukamy maseczki idealnej. Tym razem będzie to maseczka błotna z minerałami z morza martwego od avonu.

Plusy:
-świetna konsystencja
-odświeża skórę
-matuję
-wydajna
-wystarczy nałożyć na 5 min

Minusy:
-ciężko się zmywa
-Cena, gdy nie ma promocji (29,90zł/75ml)


Ocena: 8/10
Podsumowując: Fajna maseczka, ale ja już mam swoją ukochaną błotną maseczkę (KLIK). Co wcale nie skreśla tej. Na pewno kupię ja ponownie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz