piątek, 6 września 2013

Szukamy maseczki idealnej: Oriflame Pure Nature, Organic Burdock Extract Purifying Clay Mask

Cześć!
Przepraszam, przepraszam. przepraszam. Moja systematyczność znowu nawaliła. Przez wakacje udawało się dodawać recenzje maseczek w poniedziałki, ale gdy zaczął się rok szkolny to czasu zabrakło. Będę się starała dodawać te posty w poniedziałek, ale nie obiecuję, że mi się uda. Nie udało mi się w najluźniejszym tygodniu szkoły, wiec szanse na systematyczność są nikłe, ale będę próbować. Trzymajcie za mnie kciuki! Przejdźmy do recenzji. Postanowiłam zrecenzować kolejną maseczkę od oriflame. Tym razem jest to maseczka oczyszczająca.

Plusy:
-Cena (11 zł za tubkę)
-Opakowanie
-Świetnie oczyszcza twarz
-Nie podrażnia
-Mogłabym wypisać więcej plusów, ale nie chcę żeby ten post był przesadni długi : D

Minusy: 
-Zapach, który nie wszystkim może się spodobać
-Parabeny w składzie


Ocena: 10/10
Podsumowując: Świetna maseczka! Nie mogę powiedzieć na nią nic złego, co dotyczy jej działania! Polecam!

1 komentarz: