sobota, 5 października 2013

Podsumowanie akcji Szukamy maseczki idealnej

Cześć!
No i kończy się akcja szukamy maseczki idealnej. Jestem wdzięczna Karolinie za tą akcję, bo jeszcze nigdy nie używałam tak często maseczek. Świetnie mnie zmobilizowała! : ) W ramach akcji przetestowałam:


Blue Nature Dead Sea Mud- Błoto z morza martwego


Oriflame Pure Nature ogranic white tea extract Moisturising Gel Mask


Oriflame Pure Nature, Organic Burdock Extract Purifying Clay Mask


Bingo Spa maska do twarzy z kompleksem algowym


Avon, Planet Spa, Dead Sea Minerals, Facial Mud Mask (Maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego)



Kolagenowa maska do twarzy z proteinami kaszmiru i jedwabiu BingoSpa



Najbardziej zadowolona jestem z maseczki Blue Nature Dead Sea Mud- Błoto z morza martwego. Nie będę się tutaj o niej rozpisywać, bo wszystko możecie znaleźć w recenzji. Macie jakieś swoje typy wśród tych maseczek?



1 komentarz:

  1. Z tej listy znam tylko tą ostatnią.
    Takie akcje rzeczywiście bardzo motywują do systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń